Norbi egy közös ismerősünk ajánlásával talált ránk. Méghozzá egy olyan szoftveres programozót szeretett vona találni, aki nem ilyed meg egy olyan feladattól ami Stage 3 elemeket tartalmaz. Norbi jól tudta, hogy mi kell egy erős utcai kofigurációhoz ezért a komponenseket ennek szellemében válogatta össze a rendszernek. Be kell vallanom az impozáns kinézet mellé ezennel erős műszaki tartalom is párosul. A programozás sosem egyszerű, ha több komponenst változtatunk ilyenkor minden esetben nehezen áll össze a kép.
A konfiguráció a teljesség igénye nélkül a következő:
- Turbo: gt1756v
- Porlasztó csúcs: 502.028
- Nagy cooler + Csövezés (Elekes Péter munkája)
- 60-as Straight kipufogó, átmenő tompító végdobbal (Elekes Péter munkája)
- Raj-Gátlók
- Szami-Kevlár kupplung 6-os váltóval
- D-map szenzor
- Hard Cut limiter
- Egr off
A végeredmény 200-210Le közé tehető, gyakorlatilag a tankönyv szerinti “pincétől a padlásig” tartó állandó vonóerővel. Az élvezetet tovább fokozza a 4800 1/min-es Hard cut limiter, ami izgalmas ropogással jelzi, hogy ideje sebességet váltani.
A végleges program próba köre után Soma barátunk elismerő bólogatással szállt ki a vezető ülésből…..ami jó visszaigazolás mindannyiunk számára.
Külön köszönetet mondunk Vass Ati-nak a kitartó és elszánt segítség nyújtásának a beállításokban…..mert mint tudjuk a forró turbó alkatrészek büntetnek. 🙂